freeswan-2.00

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 8 Maj 2003, 11:10:31 CEST

On Thu, 8 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> Ok, dodane jako TODO (zreszta freeswan to 1 zecz jaka jest na liscie, i chyba
> ostatnia, jest to krytyczna poprawka, b. czesto zglaszana)

Od siebie dodam że nowy patch na 2.2 nakłada się bez problemu.
Konfliktuje tylko z małym paczem: kernel-ipsec-bridge.patch
Po zakomentowaniu tegoż, kernel i kernel-smp się kompiluje,
niestety budowanie rpm-a pada na sekcji %install. Pisze coś
o wystapieniu symbolu przed zdefinowaniem, teraz już nie pamiętam
dokładnie, kiedyś już pisałem o tym. Pierwszy raz mi się tak zdarzyło,
ale widać za mało widziałem. :)
pzdr
Stacho Pal