patch-o-matic

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Sob, 8 Lis 2003, 09:39:12 CET

Czesc
ostatnio na jednym z serwerkow postanowilem przejsc z 2.2 na 2.4.20-9
Serwer jest ostro wykozystywany jako serwer samby
Na 2.2 wszystko dzialalo cacy ale po przejsciu na nowe jajko kilka
kompow prawie stracila lacznosc po sambie [pingi i inne gadzety
odpowiadaja, firewall czysty]. W logach z IP tych kompow mam
"ip_conntrack_tcp: INVALID: bad TCP checksum ". Troszke pogoglowalem i
doczytalem ze to feature patcha o-matic czy jakos tak z tego co
pamietam. Wiem ze wina lezy po stronie tych windowsowych kompow, ale co
zrobic zeby to jednak jakos razem dzialalo. Moze zbudowac jajko bez tego
pacha? , moze pogrzebac cos w windzie, a moze to nie wina tego patcha
...jakies pomysly???

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik