Problemy kernelowe

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 15:11:11 CEST

Michał Margula wrote:

> 	System siada z "pełnoekranowym" ooopsem. Jest w nim coś o squidzie. Nie
> potrafiłem wymyślić póki co rozwiązania.

Wczoraj na pld-devel-pl Marcin Król opisywał swoje problemy z najnowszą
wersją oidenta (ooopsy na kilku kernelach) - cofnięcie się do starszego
release u niego naprawiło sytuacje - może to?

Na razie wyjąłem pamięci (było
> pomieszane 2 x 256 i 2 x 512). Czy to może być przyczyną?

A co mówi memtest86 o tych pamięciach? Czy nie masz problemów
z zasilaczem - czy masz jakiś monitor poziomów napięć w trakcie
pracy maszyny (lm_sensors or sth)?

PS. Wysłane jeszcze raz tym razem na liste (brak automatycznego
reply-to)