Jak wywalic grsec ?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 16:44:59 CEST

Mniej wiecej Thu, Apr 01, 2004 at 03:10:00PM +0200, zainteresowany
Ryszard Mielcarek rzekl:
> jajko 2.4.24 dist z rpma. W sysctl grsecurity pohaszowane.
> Jednak raz na jakis czas wywali mi sie cus, w dmesu laduje odpowiednie
> info z naglowkiem [grsec].
> Po ostatnich upgradach kazdy skrypt php-cgi konczy sie z bledem
> (wlasnie
> grsec) mimo ze wykonuje sie prawidlowo.

jakim konkretnie? może nie błędem, a informacją w logach? może sobie w
syslogu wytnij żeby grsecowe logi szly do piachu, jak Cię kolą w oczy?
:)

> Jak wylaczyc to dranstwo ?

To draństwo jak go specjalnie nie poprosić, to nie robi za wiele kuku.
Przynajmniej nie przy tak liberalnych ustawieniach jakie sa w pld.

PS. oczywiście na priv poszlło przez brak Reply-To, sorki :)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%