MHz, BogoMIPS & bootsplash.

Pld pld w nius.waw.pl
Pon, 2 Sie 2004, 20:16:37 CEST

Witam,
po zmianie na 2.6.7-3 (z 2.6.5) laptop stwierdził że ma zmienny zegar
procesora i waha się od 92 do 95Mhz (w rzeczywistości 366MHz) - analogicznie
jest z BMIPSami ktore lataja od 330 do 550 :D

jest na to jakaś metoda?

A co do bootsplasha:
co bym nie robił nie jestem w stanie uzyskać go na żadnej konsoli (choć
ikonki przy starcie systemu skaczą :P). identyczna konfiguracja u kumpla
działa. (u mnie probowalem na wspomnianym laptopie z neofb/vesafb oraz
normalnym kompie z vesafb i bez fbset; u niego jest to vesafb i rowniez brak
fbset. karty graf. analogiczne - jedyna roznica to ze on ma intelowski
system a ja amd)...

pzdr,
Zergin...