kernel-2.2.26-3 z liniowiec.task.gda.pl

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 23 Sie 2004, 21:10:32 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 08:59:18PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Dziwna sprawa. Stare pentium miało 32mb. Wymieniłem mu na 128mb (4x32) a
> ten zaczął zwisać. Najpierw wiatrak się zaciął. Po wymianie, znowu zaczął
> zwisać. Sprawdziłem pamięci memtestem - przeszedł. Odpalam i dostaję coś
> takiego.

To, że przeszedł, jeszcze nie musi o niczym świadczyć.
Moje stare pentium reagowało alergicznie na pamięć EDO.
DOS czy memtest działały stabilnie, bez błędów, natomiast przy próbie
uruchomienia czegoś bardziej wymagającego (HGW czego, przełączanie zadań,
grzebnięcie w chipsecie??? - w każdym razie już przy próbie uruchomienia
Linuksa czy nawet Win 3.1) się wykładał od razu.