kernel24 2.4.27

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 27 Sie 2004, 13:20:45 CEST

Coś jeszcze trzeba dodać/poprawić?
Bo jak nie, to po sprawdzeniu/poprawieniu budowania na pozostałych
architekturach, na których było 2.4.26 (czyli bez amd64) ustawiam
release 1 i puszczam do Ac.

Jak na razie działa mi lepiej od 2.4.26.
rivafb nie wymaga dodawania nohwcursor=1 (na 2.4.26 bez tego były
śmieci na górze ekranu), USB jeszcze nie oopsnęło (a na 2.4.20 i 2.4.26
miałem prawie deterministyczny sposób wywołania).

Jest jeden brak w stosunku do wcześniejszych 2.4.2x - wyleciało dmapi.
Za dużo się pozmieniało w drzewie sgi i xfs-ie.