kernel24 2.4.27

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 29 Sie 2004, 16:15:25 CEST

On Sun, Aug 29, 2004 at 02:33:51PM +0200, Witold Krecicki wrote:
> Nie wiem czy to poprawione jest, ale tak na szybko - kernel24-smp nie mial
> provides kernel (przez co problemy z R: kernel np. w lilo)

E... kernel24 up też nie ma Provides: kernel.
Gdzieś jest R: kernel?
Do czegoś miałoby się przydać przy polityce nie narzucania jąder
dystrybucyjnych?

poldek> search -r kernel
4 package(s) found:
kernel-fs-lufs-0.9.7-2 w 2.6.7_3
kernel-net-bcm4400-3.0.7-4 w 2.6.7_3
kernel-net-bcm5700-7.3.5-1 w 2.6.7_3
kernel-net-rt2400-1.2.0-3 w 2.6.7_3

wszystkie dla 2.6.

kernel24 nic nie wymaga.

Moduły dla 2.4.x wymagają kernel-up lub kernel-smp.