Probe all LUN

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 20 Gru 2004, 09:58:48 CET

On Mon, Dec 20, 2004 at 09:56:20AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Tak tylko zauważę, że 2.6.10 nadal nie ma...
> A dopóki nie ma, nie wiadomo co się pozmienia czy też wyleci.

A powiedz mi jaki mam wybor? 2.6.8 oopsuje powtarzalnie w kilku
miejscach na ktorych 2.6.10 dziala poprawnie, nie znam sie na tym tak by
to poprawic a nikt nie wydaje sie tym przejmowac. Masz jakies pomysly?
Chcesz pomoc?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org