2.6.2

Czw, 22 Sty 2004, 21:24:33 CET

Dnia czw 22. stycznia 2004 21:19, Tomasz Witek napisał:
> Bardzo ucieszylem sie widzac je w AC.
> Czy ktos mogly powiedzeic co oznacza:
>
> ide_disk               15360  4
> hpt366                 15812  1 [unsafe]
> piix                   10528  1 [unsafe]
> ide_core              137508  4 ide_cd,ide_disk,hpt366,piix
> [root w octopus /root]# rmmod hpt366
> ERROR: Module hpt366 is in use by [unsafe]
>
> Tak mam kontroler hpt370 ktry chodzi na sterowniku hpt366.
Oznacza to, że odładowywanie tego jest niebezpieczne (stąd używany jest przez
taką blokadę pod nazwą unsafe) ale z tego co pamiętam z force można usunąć
(nie ręczę za efekty).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux