prosba

pbern w pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 4 Lip 2004, 15:44:12 CEST

On Sun, 4 Jul 2004, Pawe? Sikora wrote:
> sam budowales, czy wziales z test?
budowalem sam na 2.6.7-1.16

> ipw2100-0.46_3-0.2.src.rpm (kernel-net-ipw2100.spec -R HEAD )
> ac-i686:OK
ma sens budowa tylko dla tej arch, (wzglednie jeszcze 386 lub 586) bo to
jest karta miniPCI i montowana jest w zasadzie tylko (moze mnie ktos
poprawi?) w centrino.
> ac-i586:OK
> ac-i386:OK
> ac-athlon:OK, ac-alpha:OK, ac-sparc:?, ac-amd64:OK, ac-ppc:?]
watpie aby na ktorejkolwiek z tych arch. potrzebny byl ten modul.

> powiedz mi tylko, czy dodatkowe moduly (ktorych wlaczylem)
> av5100.ko i pbe5.ko sa do czegos potrzebne, czy to jakies bajery,
> bo nie wiem, czy dolaczac do pakietu.
warto dolaczyc, bo z tego co wyczytalem przydaja sie one gdy chcemy ta
karte uruchamiac w roznego rodzaju firmowych notebookach, a ktorych
producent dla swojej wygody lekko zmodyfikowal interfejs karty, czy sposob
dostania sie do niej.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz