[raport] 2.6.7 rev. 1.441.2.740...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 9 Lip 2004, 20:53:33 CEST

On Fri, Jul 09, 2004 at 07:34:25AM +0200, Paweł Sikora wrote:

> ix86/alpha : dwie sztuki (zwiazane z ipv6).

Tego już nie ma (jeśli na alphie było tylko to, co na x86, to też).

> sparc32    : obecnie jeszcze sie nie linkuje do konca
>              (brakuje mu symboli bodajze z drivers/input/)

Zobaczę... tylko ta zalegająca kolejka, w tym wxWindows :/

> ppc        : nie pamietam dokladnie, ale chyba wiecej niz na ix86/alpha.

Eh... dajcie dostęp do jakiegoś szybszego pepeca z Ac, to będzie można
coś robić... nie chcę teraz hm, wbijać kolejnych gwoździ do trumny, bo
i tak ma zaległości na tydzień.