[raport] 2.6.7 rev. 1.441.2.740...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 11 Lip 2004, 15:24:15 CEST

On Sun, Jul 11, 2004 at 11:09:17AM +0200, Paweł Sikora wrote:
> [...]

Te funkcje są w arch/ppc/lib i arch/ppc/kernel, nie powinny sprawiać
problemów.
Linux nie korzysta z libgcc, tylko dostarcza pewien dość ograniczony
podzbiór funkcji z libgcc używanych przez kompilator.

> kernel -up zbudowany:
>
> fs/gfs_locking/lock_gulm/lock_gulm.ko needs unknown symbol strncasecmp
> ^^^^^^ tu pewnie do poprawy moja latka 2.6.7-ppc-strncasecmp.patch
> odpowiednia funkcja znajduje sie na ppc-u w arch/ppc/lib/strcase.c
>
> sound/oss/kahlua.ko needs unknown symbol udelay

kahlua? IIRC kiedyś to poprawiałem, ale szczegółów już nie pamiętam.
#include <linux/delay.h>
(albo <asm/delay.h>, gdyby były jakieś konflikty)

> kernel/net/ipv6/netfilter/ip6t_REJECT.ko needs unknown symbol csum_ipv6_magic

Nie wiem jak tam jest, być może chodzi o:
#include <net/checksum.h>
zamiast <asm/checksum.h> (ppc nie ma własnej implementacji i tam trzeba
korzystać z ogólnej z <net/checksum.h>)

> kernel/drivers/video/vga16fb.ko needs unknown symbol vgacon_remap_base

IIRC to coś zepsute w samym module, jak naprawili na ppc to zepsuli na
x86, więc był revert. Na razie chyba vga16fb jest do wyłączenia na ppc.

> kernel/drivers/mtd/devices/doc2001plus.ko needs unknown symbol doc_decode_ecc
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/sp887x.ko needs unknown symbol lseek
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/sp887x.ko needs unknown symbol read
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/sp887x.ko needs unknown symbol open
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/alps_tdlb7.ko needs unknown symbol lseek
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/alps_tdlb7.ko needs unknown symbol read
> kernel/drivers/media/dvb/frontends/alps_tdlb7.ko needs unknown symbol open

Nie patrzyłem

> kernel/drivers/scsi/pcmcia/fdomain_cs.ko needs unknown symbol
> isa_memcpy_fromio
> kernel/drivers/scsi/pcmcia/fdomain_cs.ko needs unknown symbol isa_readb

pepece isy nie mają - moduł do wyłączenia.