kernel na sparc64

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 3 Mar 2004, 20:47:34 CET

On Wed, Mar 03, 2004 at 09:28:18PM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> Tu jest problem albowiem sparc64 to taka bestia, ktora wymaga kernela 64bit,
> ale userspace'a 32bit
mowa byla o sparc32 ;) Ktory jak najbardziej sie na naszym gcc buduje
sparc to taka dziwaczna maszynka niestety gdzie w dystrybucji powinno
byc od ch.. i troche kerneli wzajemnie niekompatybilnych... napewno
wlasnie sparc32 dla sun4, sparc32 dla sun4{m,c,d}, sparc64... a kto wie
czy nie inne jeszcze siakies :/

> Jak na razie nie mamy gcc64 bit co mnie bardzo blokuje.
> Czy jest jakas szansa na zbudowanie gcc64 w ktorym bedzie TYLKO 64bit
> kompilator ?
probowalem, ale musze sie przyznac ze nie umiem :/

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.