pdc20276 i 2.6.4

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Nie, 7 Mar 2004, 20:14:39 CET

On Sun, 7 Mar 2004, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> I kontroler działa dobrze na tym 2.6?

Dobra, czyli co ja mam zmienic w Kconfig-u, zeby to pracowalo ..

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}