pdc20276 i 2.6.4

Pon, 8 Mar 2004, 00:30:43 CET

Osóbka znana jako Jakub Bogusz, wystukała:

> Powinno wkrótce być.
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0403.0/1472.html

Thx ;)

> Ale to już kwestia dokonfigurowania bootloadera (i fstaba dla fsck)
> chyba?

Chyba jakieś czary trza odczynić. Póki co dziś (wczoraj, bo już po 00:00 ;)
sobie odpuściłem. Sprwdzę jeszcze jakieś ide=reverse (nie wiem czemu mi to
nie chce działać wrrr) itp, choć pamiętam, że gdzieś czytałem, że aby
bootnąć z dodatkowego kontrolera (coś przy upgradzie Ra do 2.4...) mogą
wystąpić problemy jak nie jest w jajko wkompilowane
CONFIG_BLK_DEV_OFFBOARD=y
Ale tego pewien nie jestem. Na razie mimo wpisów w fstab i podaniu lilo:
root=/dev/hde1 nie udało się...

pozdrawiam