[Fwd: Re: kernel-net-ipp2p.spec]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 10 Mar 2004, 16:32:02 CET

On Wed, Mar 10, 2004 at 04:22:42PM +0100, Marek Guevara Braun wrote:
> Robię forward na pld-kernel - miałem problemy ze zbudowaniem
> kernel-net-ipp2p (i jak się później okazało kernel-video-nvidia
> z DEVEL). Paweł wysłał na pld-users-pl opis co zmienić w ramach
> kernel-headers aby pakiety/moduły się zbudowały - pytanie jak w
> załączonym liście - czy te poprawki nie powinny trafić do
> standardowego kernel-headers 2.6?

A kernel-headers + kernel-module-build nie wystarcza?
(kernel-headers zawiera same nagłówki, natomiast Makefile, skrypty
i inne rzeczy używane przez kbuild są w -module-build)
Testowałem budowanie kilku modułów dla 2.6 z tą parą i było dobrze.
Sposób budowania podany prze Pawła jest dla jąder niedystrybucyjnych.