coś nie tak z %{_kerne_ver} w nowych wersjach kernela?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 24 Mar 2004, 10:02:27 CET

wrrr, miało iść na listę. Nie zauważyłem, że to pld-kernel bez Reply-To.

----- Forwarded message from Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> -----

On Wed, Mar 24, 2004 at 07:55:30AM +0100, Aleksander Filuba wrote:
> Witam!
>     Zauważyłem że w zasadzie od 2.6.5-0.5 (moze wczesniej też) jest
> jakiś kłopot z wersją. Otóż na maszynie gdzie mam zainstalowane nagłówki:
>
> [olo w ol2us linux-2.6.5-rc2]$ rpm -E '%_kernel_ver'
> 2.6.5-0.16-0.16
>
> Powoduje to, że budując moduły trafiają one do nieodpowiedniego
> katalogu. Czy coś się zmieniło czy to przypadkowy błąd?

Z powodu dodania przez Kogoś(TM) release do EXTRAVERSION?