opsy

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Sob, 1 Maj 2004, 07:41:02 CEST

Dnia Fri, 30 Apr 2004 21:30:41 +0200
Maciej Świniarski (luzik) <luzik w ds.pg.gda.pl> napisał:

> [root w luzik root]# rpm -q kernel
> kernel-2.6.5-1
dodam jeszcze to .. to rowniez zdaza sie czesto :/

May  1 07:37:26 luzik usb 2-2: device not accepting address 3, error
-110
May  1 07:37:26 luzik usb 2-2: new full speed USB device using
address 4 May  1 07:37:26 luzik usb 2-2: device not accepting address 4,
error -110

i znuf tylko reboot mi zostaje bo po czyms takim juz urzadzenia mi nie
wykryje.
Ja wiem ze to nie wina PLD ...ale moze gdyby ktos o tym wspomnial na LKM
czy cos :)

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik