linux-2.4.20-sym53c8xx_old.patch

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Śro, 24 Lis 2004, 12:26:20 CET

Dnia 24-11-2004, śro o godzinie 11:09 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):
> Czemu ma służyć ta łata?
> Powoduje niekompatybilność modules.conf między <= 2.4.20 a nowszymi.
> I przez to w pci-database dla tego kontrolera figuruje nie istniejący
> sterownik.
>
> Ja jestem za usunięciem.

Ale to chyba bylo TYLKO do mojego 2.4.20 ...
I tak to robilem - o ile to jest moja latka.

Jesli cos psuje w nowszych IMHO mozna wywalic.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }