dziwna sprawa myszka mi nie dziala na kernel 2.6.7-3 a na kernel 2.4.27-1 dziala

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 3 Paź 2004, 15:57:51 CEST

Dnia niedziela, 3 października 2004 15:17, odi w nowe.pl napisał:
> Tak jak w temacie nie dziala mi ona na kernelu 2.6.7-3, na
> kenrelu 2.6.8-2 z ready rozniez, konfiguracja jest napewno
> dobra bo na kernelu 2.4.27-1 dziala dobrze, dodam ze
> przy uruchamianiu komendy gpm -t help wywala mi blad
>
> O0o.oops(): [server_tools.c(88)]: Use -m device -t protocol [-o options]!

a moduł załadowany ?
w 2.6 zmieniła się obsługa ładowania modułów, z /etc/modules.conf już nie
ładuje, tzn jesli masz tam zapisane swoje ustawienia co do modułów to
przekonwertuj to za pomocą generate-modprobe.conf

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/