2.6.8-0.4 CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR=y

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Pią, 29 Paź 2004, 23:16:15 CEST

On Friday 29 of October 2004 21:55, Grzegorz Konopko wrote:

> Czy kernel z brancha LINUX_2_6 ma być oficjalnym kernelem AC bo jesli tak
> to ja protestuje.
>
> Czy mam to sam zmienić (nie chcaiał bum nikomu mieszać na branchu choć to
> nieskomplikowana operacja jest) czy zgłosić bug na
> http://bugs.pld-linux.org/ ?

# grep IGOR kernel*.config
kernel-i386.config:# CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR is not set
kernel-ia64.config:# CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR is not set
kernel-ia64-smp.config:# CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR is not set
kernel-x86_64.config:# CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR is not set

(-r LINUX_2_6)
widzisz gdzieś żeby IGOR był włączony?

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)