Nagrywanie płyt CD

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 02:06:55 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 01:59 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Grzegorz Goławski, wystukała:
>
> Z tego co widzę, to w obu miejscach jest 2.6.9...
Czyli nie będzie działać? Pewnie głupie pytanie, ale nie wiem w której
wersji to popsuli i czy jest to już naprawione.

A czy nie ma na to jakiejś łatki, której można by użyć? (jeżeli
oczywiście nie jest to już poprawione)

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>