WRR i 2.6.11.6-4

Krzysztof Dendra krzysztof.dendra w gmail.com
Pon, 11 Kwi 2005, 19:12:52 CEST

Jacek Konieczny wrote:

>A u mnie żadna wersja WRR na żadnej wersji kernela z PLD (a wypróbowałem
>tego trochę i 2.4.x i 2.6.x, a może i 2.2.x było) nie działała
>poprawnie. Zwykle Ooops/kernel panic wcześniej lub później... Nie
>polecam.

Hm..
$ uptime
 18:54:36 up 61 days,  2:18,  1 user,  load average: 0.29, 0.24, 0.24
Load generowany w większości przez lstatd generujący wykresy dla każdego usera.
2 sieciówki na świat (dynamiczny podział), 2 do lanu
 wykorzystane 2xIMQ, HTB+WRR+SFQ
$ wc -l /etc/hosts
    169 /etc/hosts
# cat /proc/cpuinfo | grep MHz
cpu MHz         : 266.616

>To samo często da się osiągnąć przy pomocy HTB (osobna klasa
>dla każdego komputera), które jest stabilne przynajmniej.

Oj nie powiedziałbym, że daje to samo..
Przynajmniej ja nie wiem (może nie doczytałem) jak przy pomocy HTB
ograniczyć ssaczy,  ciągnących gigabajty a "premiować" tych, którzy
ściągają małe pliczki.
(Czyli de facto oglądają stronki.)
WRR daje mi coś takiego "od ręki" i daje dużą swobodę konfiguracji
"premiowania".
Ale to już zaczyna być mniej.. "kernelowa" rozmowa ;-)

--
Krzysztof 'Xyo' Dendra
"Software is like sex - it's better when it's free"