WRR i 2.6.11.6-4

dzimi w pld-linux.org dzimi w pld-linux.org
Nie, 17 Kwi 2005, 15:35:57 CEST

Dnia poniedziałek 11 kwiecień 2005 19:12, Krzysztof Dendra napisał:

> Oj nie powiedziałbym, że daje to samo..
> Przynajmniej ja nie wiem (może nie doczytałem) jak przy pomocy HTB
> ograniczyć ssaczy,  ciągnących gigabajty a "premiować" tych, którzy
> ściągają małe pliczki.
> (Czyli de facto oglądają stronki.)
> WRR daje mi coś takiego "od ręki" i daje dużą swobodę konfiguracji
> "premiowania".
> Ale to już zaczyna być mniej.. "kernelowa" rozmowa ;-)

czyli kolejka WRR zlicza ilosci przeslanych bajtow i priorytetyzuje tych,
którzy bardzo mało wysycili łącze? A
 co ruchem interaktywnym, wymagajacym malych opoznień ? bo co gdy ssacz wysyci
sobie np swoje 128kbps przez p2p a ma ochote pogooglac za czyms ? z praktyki
wiem ze SFQ czy ESFQ niezabardzo sie sprawdza. WRR ma jakiś własny algorytm ?

---
Krzysztof Taraszka						(dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/