aacraid

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 29 Gru 2005, 13:42:58 CET

On Thu, Dec 29, 2005 at 01:36:05PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Jeżeli na tych dyskach był założony RAID na tym aacraid, to tak może
> być -- Linux tamatej struktury "nie rozumie", a więc do zawartości się
> nie dobierze (może dałoby się to device-mapperem załatwić, ale raczej
> nie jest to proste).

raid1 rozpięty z takiego aacraida ma tę zaletę że jest normalnie
widziany, tzn są partycje swap, i pozostałę ;-) więc tutaj nie mam
problemu ;-)

btw, działa. 2048GB przeprzucił z aacraida na aic7xxx wte i wefte
sumarycznie i jakoś nie chce się popsuć,
dziwne nie ?

abram

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa