xfs z 2.4.29 na lvm/raid5

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 6 Lut 2005, 15:30:13 CET

On Sun, Feb 06, 2005 at 01:42:12PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> pociesze cie i powiem, ze w 2.6 xfs na raid5 niszczy wsio.

Na którym 2.6? Jak ja miałem problemy z maszyną na 2.6.8 i XFS (ale
sypał się ogólnie, filesystemy się nie psułu), to wygooglałem, że XFS na
2.6.8 tak ma, bo zaczął używać standardowego Linuksowego zarządzania
pamięcią, ale nie wszystko zostało od razu dobrze poprawione. W 2.6.10
problem zniknął.

Pozdrowienia,
	Jacek