Kernel 2.6.8 a 2.6.10

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 10 Sty 2005, 17:29:15 CET

Witam,

Właśnie zbudowałem sobie 2.6.10 z LINUX_2_6

I jest drobny problem - przestał mi działać otrs (otrs.spec).

Tak na szybko - wygląda na to, że coś się brzydko zmieniło między tymi w
kernelami w obsłudze IPC, SHM. Kawałek perlowy, na którym mi się całość
wykłada:

shmwrite($Self->{Key}, $Data.$String, 0, $Self->{IPCSize}) || die $!;

Teraz prośba o wyjaśnienie - co się zmieniło oraz gdzie szukać
rozwiązania...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost