Kernel 2.6.8 a 2.6.10

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 13 Sty 2005, 13:10:15 CET

On Thu, Jan 13, 2005 at 01:04:45PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> W końcu się wyjaśniło.
>
> Winna była opcja grsec-a:
> kernel.grsecurity.destroy_unused_shm
>
> Widocznie tutaj te dane są traktowane jako nieużywane kawałki pamięci...

Hm... przy uaktualnianiu:

+CONFIG_GRKERNSEC_SHM=y

To mogłoby być, ale:

+CONFIG_GRKERNSEC_SYSCTL_ON=y

jednak sugeruję wyłączyć.

Jak ktoś chce przeszkadzajek, to niech je sobie sam powłącza
w sysctl.conf.
Szczególnie takie psujące kompatybilność z niektórymi programami.
W kernel24 SYSCTL_ON jest wyłączone.