kernel-2.6.10-0.97 i radeonfb

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 25 Sty 2005, 16:34:32 CET

On Friday 21 of January 2005 18:36, Jacek Konieczny wrote:
> Spróbowałem upgrade'u do najnowszego kernela 2.6.10 z ac-test
> i szybko musiałem wrócić do 2.6.8 :-(
>
> Zaraz po załadowaniu modułu radeonfb do 2.6.10 grafika się wyłącza, a
> system zwisa na twardo. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być i co z tym
> zrobić?

spróbuj najnowszej wersji 0.102. aktualnie sa juz zbudowane i586 i athlon,
a reszta sie meczy na builderach. jesl nadal bedzie zawias, to trzeba bedzie
kabelkiem szeregowym ogladac logi kernela (albo sprobowac 2.6.11-rcX).

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)