cryptoloop

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 2 Cze 2005, 09:12:25 CEST

Dnia 01-06-2005, śro o godzinie 19:27 +0200, Tomasz Wittner napisał(a):
> Chyba tak.
> Raczej nie, ale jest dm_crypt.

to co mam zrobic z plikami ktore mam zaszyfrowane ?
co mam zrobic ze skryptami, ktore posiadam.
Super. Moze wylaczcie tez ext2, bo przeciez jest ext3.
A moze wogole wylaczyc linuxa, bo przeciez jest windows.
Ja rozumiem zeby zniknelo z kernela wogole. ZEby developerzy linuxa
wywalili bo cos....

Zrezygnujcie tez z apache bo podobno ISS mozna na wine uruchomić
podobno. I gnome bo przeciez KDE jest dżezi.

Super.

A ja nie wierzylem ludziom, ze im cos nie dziala po upgrade.
A ja naiwny zglaszam, ze ktos zapomnial.

TiweK