cryptoloop

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 2 Cze 2005, 09:41:33 CEST

Dnia 02-06-2005, czw o godzinie 09:27 +0200, Pepe napisał(a):

> Po pierwsze http://kerneltrap.org/node/2433
> Po drugi http://www.saout.de/misc/dm-crypt/
> Po trzecie "poldek -i cryptsetup"

Ale dopuki jest w kernelu to niech bedzie.
Jak zniknie ....
Wtedy nie bedzie.
Jesli jest takie złe dlaczego nie zniknelo z kernela ?
Przeciez te mejle sa sprzed roku a oni nadal wydaja kernel z tym zlym
cryptoloopem. Straszne, moze trzeba do nich napisac zeby wywalili bo
zapomnieli ? Albo nech ktos sie znowy wlamie na kernel.org i poprawi, bo
moze developerzy kluca sie od roku to to kto ma to zrobic i kazdy mowi
SOD#1.

TiweK