oops na 2.6.11.10-6

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 8 Cze 2005, 13:46:31 CEST

On Wed, Jun 08, 2005 at 12:35:57PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Kernel jest 2.6.11.10-6 dystrybucyjny z paczki. Maszyna wydaje się
> sprawna, nie ma raczej z nią jakichś problemów (czyt. ostatnio
> zapomniałem, że istnieje, było wyłączenie prądu to zrobiłem upgrade
> kernela).

:) mnie zdychało co ok. 12 godzin, averne wspominał że u niego co 15
minut. Gdybyś mógł jeszcze przetestowac wyrób cięciwy z LINUX_2_6_11
bo ja na tej maszynie nie mogę dużo oopsować.

> Na 2.6.8-4 chodziło dłuuuugi czas, całkowicie bezproblemowo.

To fakt, też do niego wróciłem i jak na razie spokój.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user