Obsługa MPPE

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 13 Cze 2005, 20:25:16 CEST

On Mon, Jun 13, 2005 at 08:03:20PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Przeczytaj jeszcze raz. Ten konfigurator *ostrzega* o braku szyfrowania.

"(...) i konfigurator w Windows nie ostrzegał że nie będzie szyfrowania."

No ale ok. Da się zrobić tunel bez tego patcha. To wiem, czytałem o tym.
Ale co to ma do rzeczy?

Ja chciałbym wiedzieć czy pluto/cieciwa zaakceptują tą łatkę teraz, czy
wolą poczekać aż przejdzie z -mm do, być może, 2.6.12. Nic nie psuje,
nakłada się czysto.