Kernel dla ppc RS/6000

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 16 Cze 2005, 10:28:35 CEST

On Thu, 16 Jun 2005, Pawel Sikora wrote:

> uwielbiam takie podejscie - widze ze ktos popsul i tego nie zglaszam
> (np. ostatni dzialajacy konfig). z takim podejsciem i sprzezeniem
> zwrotnym od uzytkownikow, to sobie mozna rozwijac sznurek,
> a nie jadro systemu.

Ale co powiesz na to, ze 2.4.18/2.4.20 jak bylo - konfigi zostaly
poprawione, dostosowane do pmac+chrp (akurat mialem obie maszyny
i sie bawilem), potem zaczeto robic 2.4.2x x>0 i zamiast wziac poprawiony
konfig wzieto defconfig z kernela (po jakims dlugim czasie poprawione),
a w 2.6 znowu ktos sie nie przyjrzal tylko wzial defconfig, a potem go
zmodyfikowal tylko pod katem Maka.
Chodzi mi o to, ze cos zostalo juz kilka razy zrobione, a ginie
przy kazdej wiekszej zmianie w kernel.spec (czy to 2.4->2.6
czy nawet zmiana osob sie kernelem zajmujacych).

Teraz np. jestem ciekaw czy przy upgradach kernel24.spec w pewnym momencie
ktos nie uzna, ze patch na karte serialowa dzieki ktorej mam dostep do ep09
po serialu jest zbedny i go sobie usunie, a ja sie zdziwie bedac w
Bratyslawie, ze... cholerka, an2 nie dziala jak nalezy.

M.

PS. Tak przy okazji, kernel z vserverem dla ep09 potrzebny!
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-