usb sagem neostrada na 2.6.14.* problem

Pon, 16 Sty 2006, 08:34:54 CET

On Sunday 15 January 2006 23:20, Tomasz Wittner wrote:

> Nie wiem jak w 2.6.14.x, ale 2.6.15, driver ueagle-atm jest w standardowym
> jądrze (CONFIG_USB_UEAGLEATM).

Super, dodałem to ueagle na LINUX_2_6_14, ktoś to może przetestować i ew.
spakować firmware/dodatkowe potrzebne rzeczy oraz podać procedurę
uruchomienia tak by można było dopisać co trzeba do rc-scripts?

Tak czy owak obecnie eagle-usb przeznaczone jest do usunięcia z main (chyba,
że ktoś poprawi).
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/