Kernel 2.6.18 w Ac (bylo: Re: Mrozenie AC)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 17 Paź 2006, 13:11:04 CEST

> Rozumiem, że 2.6.18 do AC się raczej nie dostanie ?
> Popatrzę co się nie buduje w tym z LINUX_2_6_16

Dostanie sie na pewno, kwestia tylko kiedy. U mnie jak narazie biega
poprawnie. Szybki rzut oka na TODO:

- update xen patch for 2.6.18 - tu nie widze zadnych przeciwskazan,
wersja z xenem i tak nie trafi na ftp, aczkolwiek bylo by fajnie gdyby z
 .src.rpm dalo sie zbudowac poprawnie wszystkie warianty

- all netfilter patches needs update (API changed again), tu za cienki
jestem w uszach zeby sie wypowiadac, wiec czekam na zdanie innych

- VESAFB-TNG - domyslnie ten bcond jest wylaczony wiec...

- IMQ, wanpipe -  a tu cos wiecej? patche sie po prostu nie nakladaja
czy cos nie dziala?

- reiser4 - to wyleci do bconda i domyslnie nie bedzie kompilowane,
jeszcze nim wyszla ta ostatnia sprawa z maintainerem reiserfs to mi sie
nie podobalo, ze update'y latek sa tak bardzo opoznione wzgledem kernela

- Linux ABI - ktos moze cos wiecej naswietlic sytuacje?

- vs patches - to machne w wolnej chwili jezeli nadal aktualne

- grsecurity -  jw.

M.

P.S. Przezucilem ta dyskusje na pld-kernel