WTF with kernel24-2.4.33-1.sparc.rpm ?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 8 Wrz 2006, 09:06:19 CEST

> Masz kontroler sym5* na szynie sbus?
> Ewentualnie 32-bitowego sparca z PCI? (jakieś modele były, ale nie
> bardzo kompatybilne z resztą 32-bitowych i trzeba dla nich kernel
> inaczej konfigurować)
sun250. enterprajz, traktuje to jako poligon

czyli jak mi na granicy, zawsze jakko sparc64 a system zwykły,
czy poprostu na sparc32 nie ma prawa działać ? czy jak to jest ?

bo jeżeli jest takie jajko w main czy gdzies w pld to może by mogło
mieć moduły ... nawet jakby miało nie zadziałać

dobra nie marudze.

zdrówko,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba