WTF with kernel24-2.4.33-1.sparc.rpm ?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 8 Wrz 2006, 09:21:41 CEST

> Linux kompilowany na 32-bitowego sparca działa tylko na sun4[cdm],
> nie działa na 64-bitowym (sun4u). Wypisuje tylko komunikat, że nie
> wstanie.

o. czyli ogólnie interesujemy się tymi nowszymi.
~ # cat /proc/cpuinfo
cpu             : TI UltraSparc II  (BlackBird)
fpu             : UltraSparc II integrated FPU
promlib         : Version 3 Revision 30
prom            : 3.30.0
type            : sun4u
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ncpus probed    : 1
ncpus active    : 1
Cpu0Bogo        : 799.53
Cpu0ClkTck      : 0000000017d78400
MMU Type        : Spitfire

sprawdziłem przed chwilą ubuntu/gentoo/debian, wszystkie mają
kenrel dla sparc64 ;-)

Ok. wiem co dalej mam robić.

A jeżeli jest to starszy procesor(starsza maszyna) to jakie to są pudła?
Tak żebym np przypadkiem sobie nie sprawił jakiegoś starocia
bezużytecznego, np modele od roku, lub modele od typ czy coś ?

zdrówko,

m.a.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba