grsec full w 2.6.16 i 2.6.17

Pon, 18 Wrz 2006, 14:23:59 CEST

On Mon, 18 Sep 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Myślę o choćby LINUX_2_6_16. Tam wielkich updatów nie będzie. Uzgodnienie z
> RMem AC zapewne wynikało z braku mocy przerobowych co w przypadku 2.6.16
> raczej argumentem nie jest.
>
> Deko dobija mnie znikająca funkcjonalność, której się używa :/ ... a skoro to
> jest aktualnie ZROBIONE i GOTOWE to nie widzę sensu nie włączenia tego.
>
> Jakieś argumenty masz w przypadku 2.6.16?

Ogólnozdroworozsądkowe.
a) grsecurity dotyka praktycznie wszystkich podsystemow jadra (tak,
   wiem, ze dziala) i w 90% przypadkow jest to zupelnie zbedny bloat
b) ten sam cyrk, ta sama dyskusja powroci za kilka tygodni/miesiecy bo
   dorze wiesz jak to jest z nowymi wersjami tego pacza.

Naprawde nie wystarczy tobie i innym potrzebujacym jak kernel-grsecurity
bedzie sobie lezalo jako osobna paczka na ftp?

Janek