komunikaty z kernela nt temp.

Pepe pepe w apollo.pl
Śro, 28 Lut 2007, 10:31:08 CET

On Wed, 28 Feb 2007 10:05:42 +0100
Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org> wrote:

> Ja jeszcze dogóglałem że można upnąć jakieś coś na płycie oprócz
> biosu.

Można uaktualnić BMC oraz FRU/SDR. A tak na prawdę to należało by
uaktualnić wszystko łącznie z biosem ponieważ większość płyt głównych
sprzedawanych w naszym kraju ma bardzo stare, jak nie pierwsze, wersje
biosu.

Jeśli nie chce się uaktualniać wszystkiego to na pewno należy
uaktualnić FRU/SDR (z cd dołączonego do płytą) ponieważ płyty intela
nie wiedzą nic na temat konfiguracji obudowy, wentylatorów itp. a te
dane są weryfikowane podczas aktualizacji FRU/SDR. Dotyczy to również
płyt sprzedawanych wraz z obudową jako platforma.

--
Pepe