komunikaty z kernela nt temp.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 28 Lut 2007, 19:16:50 CET

> Można uaktualnić BMC oraz FRU/SDR. A tak na prawdę to należało by

uaktualniłem BMC, FRU (cośtam), pytał się o różne rzeczy to mu zgodnie
ze stanem istniejącym odpowiedziałem

wcześniej:
wiatrak włanczał się gdy był potrzebny, czyli podgrzewa się i chłodzi

teraz:
wiatrak chodzi wolniutko, powietrze przetłacza,
jeżeli załapie temp zaczyna szybciej kręcić,

zrobiłem mały test, zasłoniłem mu wiatrak, coraz cieplej ....
zaczął wypisywać na ekran (to co wcześniej podałem), potem nawet
mrygać diodą na czerwono, odsłoniłem, przedmuchał znacznie szybciej
(czyli tryb wycia na maxa jak to miał wczesniej we zwyczaju) i napisał
że temp ok.

no nic, dziś przez noc postoi na 2.6. i zobaczę jutro, wsumie ...

zdrówko grupie!
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org