oops

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 27 Lip 2007, 15:39:49 CEST

Mniej wiecej Fri, Jul 27, 2007 at 02:55:51PM +0200, zainteresowany Andrzej 'The Undefined' Dopierała rzekl:

> hm.. w sumie była.
> akurat niepotrzebnie, więc właśnie wyłączyłem i reboot :)
>
> Próbowałem sie pobawić z vserver hashify - podejrzewam że to może mieć
> jakiś związek...

Wyłączyłeś? XFS ma quotę w sobie, jeśli jej nie usuniesz (xfs_admin), to
nadal będzie i pewnie będzie działać. Dmesg z okolic montowania prawdę
ujawni.

Tak czy inaczej - na 2.6.16 źle mi działała quota na xfs-ie. Teraz te
maszynki chodzą jak złoto na 2.6.17.13. Przeportować się tego nie
podejmuję - zmiany w tych okolicach między .16 i .17 powalają.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%