Kasowanie NTFS

"Rafał Markiewicz" rufik w osemka.p.lodz.pl
Wto, 10 Sie 2004, 08:47:09 CEST

On 2004-08-10 at 08:38 Hubert Ciepluch wrote:

>Witam wszystkich,
>
>mam mały problem, a mianowicie nie mogę skasować plików z
partycji ntfs
>po odpaleniu systemu z CD. Czy jest to w ogóle mozliwe czy się nie
da?

Obsluga ntfs jest nadal w fazie eksperymentalnej, wiec najlepiej
przyjac do wiadomosci, ze partycje takie sa tylko do odczytu. Ja takze
probowalem montowac partycje ntfs w trybie rw i dalo sie, ale kasowanie
zawsze konczylo sie komunikatem bledu (nie pamietam jakim).

Pozdrawiam,
Rufik	 gg: 341299