Dziwne zwisy PLD LiveCD 1.0-beta2

Maciej Górnicki gutko w poczta.onet.pl
Czw, 12 Sie 2004, 15:38:50 CEST

Wystepuja one glownie podczas odpalania z polecenia nofb (bez i z roznymi innymi opcjami) w momencie "Enabling swap space" . Zwis jest totalny i pomaga tylko twardy reset.

Czasem wystepuje tez komunikat "umount: cannot open /etc/mtab" zaraz pod "Changing root fs", ale zwis z komunikatem umounta nie ma chyba zwiazku bo wystepuja one niezaleznie, ale nie zawsze i nie wiem jak doprowadzic do powtarzalnosci. Poprostu czasem przy starcie to jest , czasem nie ma. Dołaczam dmesg i lspci, ale chyba nie beda zbyt przydantne w tym wypadku. Czytalem ze na nforce2 sa problemy ale dokladnie te same objawy mam na drugim kompie z plyta na Intelu 845.  Wiem ze to troche ogolnikowe wszytsko ale tyle udalo mi sie tylko ustalic...