CUPS się uruchamia kilka minut ...

Jacek Czech czeja w uac.net.pl
Sob, 28 Sie 2004, 02:51:50 CEST

Użytkownik havner napisał:

> Kwestia jest taka, ze cups przy starcie musi sprawdzic czy ppds.dat jest
> aktualny, jsli nie jest, przegenerowywuje go i to na live trwa dlugo. Zawsze
> wsadzalem tam poprawny ten plik. Moze tutaj jednak nie jest. Nie wiem.
> Podkreslam, ze ta beta2 to naprawde szybkie wydanie i ma bledy. Sprawdz w
> logach cups co pisze
>
> I [03/Aug/2004:11:47:20 +0200] LoadPPDs: Read "/etc/cups/ppds.dat", 2603
> PPDs...
> I [03/Aug/2004:11:47:20 +0200] LoadPPDs: No new or changed PPDs...

> [...]

Dzięki,
Już działa.
Nie miałem pliku /etc/cups/ppds.dat tylko urwanego linka, który wiódł do
nikąd - wykasowałem go.
Utworzyłem pusty plik ppds.dat jako root:root i 644

	cat > /etc/cups/ppds.dat
	^D
	chmod 644 /etc/cups/ppds.dat

potem odpaliłem i zamknąłem cups-a

	/etc/rc.d/init.d/cups start
	/etc/rc.d/init.d/cups stop

a na koniec dopisałem start automatyczny na dzień dobry w trybie 3 i 5

	chkconfig --level 35 cups on

W rezultacie czasy na notebooku z Celeronem 400MHz mam takie

	time /etc/rc.d/init.d/cups stop

		real    0m0.111s
		user    0m0.023s
		sys     0m0.016s