Matrox

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 29 Sie 2004, 15:19:20 CEST

Witam

Odpaliłem PLD-LiveCD (Mini i Maxi) na dwóch różnych kompach z kartą
graficzną Matrox G400. W obu przypadkach źle podany jest 'mod' framebuffera.
Dostaję coś takiego :
"You passed an undefine mode number"
Poźniej mogę sobie wyrać tryb FB. Nie jest to coś wielkiego, bo przecież fb
można wyłączyć, ale czasami może być uciażliwe.

BTW.
Czy w instalatorze w pliku odpowiedzialnym za sieciowy interface eth0 obok
standardowych adresów IP dla sieci lokalnych mogłaby się pojawić
zakomnetowana linia
GATEWAY=192.168.1.1 (albo coś podobnego). Dużo to miejsca nie zajmuje a
później łatwiej zainstalować sobie sieć.
Przy okazji czy w pliku /etc/poldek.conf nie może znaleźć się zahaszowana
linia z przykładowym ustawieniem dla cdromu jako źródła? Jak instaluje się
PLD z mini-liva to nie ma sie mana, a na sieci jest tylko napisane, ze mozna
zmienic zródło pakietoów na cd-rom, co opisane jest w manie ;-). U rodziców
w domu, sieć nie jest wystarczająco dobra, żeby ściągać KDE, a ściąganie
maxi-liva też zajmuje sporo czasu (nawet mini to kilka godzin).

Wawrzek
PS.
Jak robione jest menu w WindoMakerze? Czy macie jakieś odpowiednik
debianowskiego pakietu menu, czy robione jest ono ręcznie?
Waw
--

  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php