Matrox

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 29 Sie 2004, 15:59:23 CEST

On Sun, 29 Aug 2004, Marcin Doliński wrote:

> On Sunday 29 of August 2004 15:19, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:
> parametr GATEWAY ustawiamy w pliku /etc/sysconfig/network
A... w Auroksie, którego zainstalowałem tacie, było, to gdzie indziej.

> A masz płytki z PLD 2.0 (Ac) ?
Tak, w tej chwili tylko I, ale wczesniej nagralem 5 na athlona, wiec na i686
testowo wziąłem tylko jedna. (płytki to obrazy testing z pld-linux.org)

Mana do poldka juz zaciągnąłem. Ale jeszcze nie doszedłem jak to zrobić.

> Menu generowane jest z vfolders za pomocą skryptu vfmg.

A jak jest robione do fluxbox, tamto wygląda na bardziej rozbudowane.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php