pld na hdd

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 5 Lip 2004, 19:09:18 CEST

On Mon, Jul 05, 2004 at 06:13:20PM +0200, Rutkowscy wrote:
> Dziękuję za rady szczególnie te o kulturze. Moim marzeniem jest zostać
> wyłączonym z tego forum. Prosiłem o to kilka razy ale bez efektu. Być może
> jestem zbyt mało inteligentny, aby używać dystrybucji PLD skoro wszystkie
> czynności, jakie wykonywałem w celu odłączenia się od tego forum, nie
> odniosły skutku. Jeszcze taka uwaga: komputery są nie tylko dla informatyków
> ale równierz (i chyba to głównie) dla osób tylko je używających. Tacy robią
> dużo błędów mimo zaangażowania.

Aha. Sęk w tym, że nikt Cię tu nie posądza o niedobór IQ. Wskazano Ci
kilkakrotnie, gdzie szukać informacji o tym jak wypisać się z tej listy
(nie forum!). Ty zaś wydajesz się być głuchym na te wskazówki i z uporem
powtarzasz 'wypiszcie mnie, wypiszcie mnie'.

Sam potrafiłeś się zapisać, potrafisz się więc też wypisać. Tu nie
chodzi o brak IQ, ale o brak zaangażowania.