Re: Język polski

mody w o2.pl mody w o2.pl
Czw, 29 Lip 2004, 09:28:35 CEST

Język jest ustawiony standardowo na Eng więc, aby uzyskać polski po włożeniu płytki dajesz F2 i potem: lang=pl, środowisko graficzne: wm=kde,gnome,xfce, itd itp.... zgodnie z instrukcją która się pokazuje.
Z tego co zauważyłem to Locale są ustawione standardowo na polski, więc nie trzeba pisać lc=pl.
Pozdrawiam